Frukost – kokospannkaka a la sleeplessinmalmö

19 Jan

Efter en vaknatt med litet hostigt, febrigt barn, kände jag att det här är en dag när man ska vara lite extra snäll mot sig själv. Så idag körde jag kokospannkaka a la sleeplessinmalmö. Supergott med extra allt!

Här kommer receptet på kokospannkaka igen:

1 ägg

1/2 dl vispgrädde

1/2 dl kokosflingor

Stek i smör eller kokosolja som en pannkaka.

Sleeplessinmalmö-varianten innebar att jag avnjöt underverket med en dl blandade bär (blåbär, goji, havtorn, etc), vispad grädde och en näve blandade nötter. Vanligen älskar jag min pannkaka med keso, äpplebitar och kanel. Morgonlycka!

3 svar to “Frukost – kokospannkaka a la sleeplessinmalmö”

  1. bjarebokhandel januari 19, 2012 den 8:14 f m #

    Nu blev jag hungrig – igen! Lööööööv kokospannkaka ❤

  2. Anna (orka mera) januari 19, 2012 den 12:42 e m #

    Värsta lyxen! Blir sååå sugen!

    • Em januari 20, 2012 den 11:36 f m #

      Du måste testa, för det är så galet gott 🙂

Lämna en kommentar