Anmäld!

18 Jan

Det är lite mycket nu.

Piggade upp mig med att anmäla mig till Båstad marathon. Så här beskriver de banan:

Banan löper runt natursköna Bjärehalvön, går från Båstad igenom Sinarp, Grevie, Rammsjö, Torekov, Hallavara, Kattvik och tillbaka till Båstad. Det finns ca 100 höjdmeters skillnad på banan. Den akkumulerade höjdskillnaden är ca 650 m, vilket gör att AXA Båstad Marathon är en av Sveriges tuffaste marathon.

Kan väl lika gärna gå ut med ett bang! Minns: Smälla ska det göra och roligt ska jag ha, annars är jag inte med! Att det blir just Båstad som blir min maradebut är inte min egen förtjänst, utan det var Kajsa som pratade om det när vi träffades för första gången under Tjejmilen. Och då fick jag ju hänga på ju. Ska bli väldigt spännande och jag ser framemot att kubba långpass ihop med Kajsa upp och ner för den däringa åsen många gånger under våren!

Kajsa och jag på Tjejmilen.

Kommentera

