Nu är det dax igen

6 Feb

Nu är det dax igen – att ta itu med sömnvanorna. De har rasat lite efter julledighet, USA-resa, mm. Och det är ju föga överraskande att klockan ringer 06, det gör den jämt och jag borde varken bli överraskad eller sur. Jag är så tråkig när jag är trött.

Gå till sängs, Em, gå till sängs. Klockan 22 är det dax att sikta ditåt på vardagarna, annat behöver vara undantag.

På plussidan: Enbart lite träningsvärk i mage och rygg, känner inget i armarna efter gårdagens premiär.

2 svar to “Nu är det dax igen”

  1. Matilda februari 6, 2012 den 7:19 f m #

    Hade precis samma upplevelse i morse. Så det blir att komma i säng i tid i kväll! 🙂 Missade nmt, hur var det? 🙂

    • Em februari 6, 2012 den 7:46 e m #

      NMT var kul! Faktiskt mycket roligare än vad jag föreställde mig!

      Snart dax för sängen, ska snart stänga datorn och göra en omväg över soffan…

Lämna en kommentar