Frukost!

23 Okt

Hänger på bland annat Sara och pratar om min frukost här 🙂 Jag älskar min frukost. Äter samma typ jämt och saknar den brutalt när jag är nån annanstans. Lämnar ett spår av kokosflingor och grädde efter mig där jag sovit över…

Så här ser det ut: 1/2 dl kokosflingor, 1/2 dl vispgrädde, 1 ägg (fina fisken, alla ingredienserna finns som eko i de allra flesta butiker!). Gör smet. Grädda som pannkaka. Ät med ett äpple i bitar, generös mängd keso, massor av kanel och en näve valnötter (återigen, alla ingredienser finns som eko i de allra flesta butiker). Och x baljor te (gärna Clippers Organic Indian Chai Tea). Om man är riktigt hungrig gör man dubbel sats och står sig sen för evigt.

Bliss.

2 svar to “Frukost!”

  1. Träningsglädje oktober 23, 2011 den 11:12 f m #

    ny frukostvariant för mig – ska testa!

  2. Kajsa oktober 23, 2011 den 11:45 f m #

    Låter underbart. Ska jag testa imorgonbitti.

Lämna en kommentar