Mitt komprimerade liv

24 Maj

Mitt vänsterben har officiellt fyllt 90 år. Herredumilde, åderbråcken 2013. De är inte helt nytillkomna på nåt sätt, men de blommar ut lika ordentligt som syrenerna. Vänster ljumske har ett halvt ägg, insidan av benet ser ut som när jag en gång blev sparkad av en häst, och vaden och foten… Foten är dessutom samma fot som jag lite tjusigt krossade och töjde ut ledbanden på.

Så mitt liv levs i kompressionsstrumpor. Idag fick jag nya bästa vänner!

20130524-093246.jpg

Kommentera

