Gästbloggar

20 Maj

Igår gästbloggade jag i Debutantbloggen – mitt inlägg heter ”Vem är vem i romanen”. Jag har funderat mycket kring hur man tänker om kopplingen mellan författaren och texten man läser. Har man alltid haft lika lätt för antagandet att det man läser bara delvis är fiktion?

20130520-193315.jpg

2 svar to “Gästbloggar”

  1. Lone maj 21, 2013 den 7:43 e m #

    Er boken din sendt ut nå? Jeg forhåndsbestilte, men har ikke fått den enda.

    • Em maj 22, 2013 den 8:43 f m #

      Hej Lone! Alla beställningar ska vara iväg skickade, kontakta förlaget igen är du rar! http://www.ajbooks.se Maila dem direkt om problem kvarstår info@ajbooks.se, men håll mig gärna uppdaterad så att jag kan hjälpa till annars!

Kommentera

