Yogalicious

13 Maj

Åh, mitt yoga-pepp. Jag älskar min tid på mattan. Det är hur skönt som helst, hur spännande som helst. Började ju på yoga för gravida på Studio Frid förra veckan, och det här med att ta klasser – JA TACK!

Roliga möjligheter som jag ska försöka prioritera in:

Yin-yoga på Studio Frid. Har bara testat yinyoga på Yogayama i Stockholm, för fantastiska Eva, men det var superskönt. Borde funka som gravid också tänker jag?

Moksha-yoga hos Karmic Monkis i Lund. En av mina favoritlärare från Bym här i Malmö öppnade en egen yogastudio i Lund och håller där bla Moksha som jag aldrig testa. Och yin. Och en spännande yinyang-klass.

Utomhus-kundalini med underbara Jona. Tanka sommar, skönhet och styrka. Utomhus. Jupp, ja tack. Hon har dessutom sommarsolstånds-yoga som jag verkligen hade velat uppleva om jag är hemma den helgen.

_MG_7563

2 svar to “Yogalicious”

  1. Anna (orka mera) maj 13, 2013 den 10:51 f m #

    Utomhusyogan med Jona har jag velat testa i flera år… Säg till du ska dit så hänger jag på!

    • Em maj 14, 2013 den 11:05 f m #

      It’s a date!

Kommentera

