Gravidyoga

8 Maj

Tidiga onsdagskvällen har tillbringats på en yogamatta på Studio Frid. Gravidyogakursen för Sasha från Babyhealth började idag. Jag älskar att gå yogakurser, det är ljuvligt med input.

20130508-191153.jpg

2 svar to “Gravidyoga”

  1. Sara maj 8, 2013 den 6:23 e m #

    Den har jag också tänkt gå. Vad tycker du om den? I vilken gravmånad skulle du rekommendera att man går den?

    Kram
    Sara

    • Em maj 9, 2013 den 7:26 f m #

      Var första gången igår, men jag tyckte om! Gravidyoga, så även denna, är oftast inriktad på avslappning och liksom förlossningsförberedning, att komma in i sig själv. Jag har gravidyogat under alla mina graviditeter och tycker mycket om. Jag är 23+0 imorgon och för mig var det lagom att börja nu, men hur långt gångna folk på kursen var varierade. Hade gärna gått ända fram till förlossning!

Kommentera

