Sabeltandad tiger med besök av the green eyed monster

5 Maj

Jag saknar min träning. Gravid med präktigt illamående, sen sjuk i en evighet och nu skadad. När jag vaknade i morse kände jag mig som en sabeltandad tiger med tandvärk. Grinig ut i fingerspetsarna. Solen strålade, långfrukost, allt prima – ja, ok, sönder fotled och fult knä, men den skiten läker ju för attan. In the grand scheme of things – all good. Men oj så grinig. Och det grönögda monstret var på besök pga av makens långpass med hundsällskap och fina Tjejklungans cykelresa ner till Gardasjön. Ja ni hör, ack och ve.

Beklagade mig på twitter och fick gympepp. Och tips om bok som jag faktiskt fått hem. Så något mera glad i hågen blev det styrkeplanering. Och sen gymmet i kvällningen. Jag är snäll igen nu…

20130505-204515.jpg

20130505-204533.jpg

Kommentera

