Mina bästa poddar just nu

2 Maj

Ute på promenad, ute på långpass (I wish), förflyttningssträckor, när helst jag har möjlighet, lyssnar jag gärna på olika poddar. Mina favoriter just nu, jag höll på att säga utan inbördes ordning, men det var visst inte sant. Vi låter min nya absoluta favorit segla upp först:

Träningsglädje Talks. Träningsglädje-Sara har alltså börjat podda, and HOW! Senaste avsnittet om meningen med livet var strålande. Missa inte. Och missa heller inte möjligheten att ha en dialog med Sara om det hon pratar om och förslag på ämnen. Vilken möjlighet!

Men här kommer resten, och nu är det utan inbördes ordning!

Inner Strenght podcast. Petra Axlund Stegman intervjuar olika profiler om en mängd olika ämnen såsom mental träning och kost. Bra och väldigt intressant över många områden och med intressanta gäster.

The Jillian Michaels show. Precis som nämnda Sara (och många andra) så lyssnar jag på Jillian Michaels. Jag gillar hennes driv och hennes ton, och ämnesvalen är ofta intressanta och fråga/svar-stunden givande. Håller inte med henne om bla bikram, crossfit och diverse annat.

Olof och Rickards podcast. Olof Röhlander och Rickard Ohlssons pod. Långa samtal kring vald frågeställning som drar ut runt lite allt möjligt. Missar aldrig!

Marathon Training Academy. Intressant om löpning, ofta intressanta intervjuer. Påminner mig om att jag en gång minsann ska springa långt igen, jag står bara på paus…

Hannah och Amanda. Verkligen om allt och ingenting, ibland superfnissigt, ibland med djup. Jag gillar att de vågar bre ut sig överallt, jag gillar drivet och modet.

Ut i solen och lyssna!

4 svar to “Mina bästa poddar just nu”

  1. Lone maj 2, 2013 den 9:02 f m #

    Har nettopp oppdaget podcastverdenen og OI så bra😀 Liker!

  2. Petra Axlund maj 2, 2013 den 11:09 f m #

    Tack för att du lyssnar och tipsar!

  3. Jonna maj 4, 2013 den 5:43 e m #

    tusen tack för tipsen!

    • Em maj 4, 2013 den 7:47 e m #

      Varsågod!🙂

Kommentera

