Överraskning, kärlek och v 21

27 Apr

Igår blev jag överraskad av maken och fina vänner och firad min debutroman Sinnesro. Jag blev tillsagd att vara fin och färdig vid halv sex, och visste inte vart vi skulle. Eller jo, jag anade att vi skulle ut på restaurang eftersom det hade förekommit meny-trevare under veckan (klokt, för som gravid pallar jag inte saker som fiskskum…).

20130427-115021.jpg
Klänning från mamalicious via tradera, älskar den! Och v 21 igår!

Hela gänget slöt upp på Occo, en ljuvlig libanesisk restaurang. Jag var så himla rörd, och tacksam. Så fint att se alla! På Occo får man in en himmelens massa mat i små skålar och det är så gott!

20130427-115445.jpg
Jag är ju dock ett stort fan av crème brulee så dessert blev det på Rosen vid Lilla torg. Lakrits-crème brulee med violglass och jordgubbar, supersmarrigt!

Stort tack alla!

20130427-115532.jpg

Kommentera

