Möten med oomph

24 Apr

Jag glittrar vidare. Igår glittrade jag mig till Hai för sushi med Kajsa och vidare till Intiman för teater (Jelineks Nora) med min bokcirkel. Teater är intressant – det är utanför min bekvämlighetszon, utanför mitt språk så att säga. Igår tyckte jag att hon som spelade Nora var fantastisk.

Idag började dagen med frukostträff med Anna. Sprudlande åt alla håll och kanter, som vanligt. Jag behöver bara tänka på Anna så blir jag full av idéer.

20130424-101246.jpg

20130424-101354.jpg

För mig är det oj så viktigt att umgås med människor som Anna. Stora ramar, ramar som flyttar på sig, intressen, frågor och undringar. Det är Anna som är med i mina drömmar när vi startar en tidning eller har en udda kurs om nåt spännande. Bra start på dagen helt enkelt!!

Kommentera

