Boken är här!

17 Apr

Åh, vad det känns MÄRKLIGT! Idag håller jag för första gången i ett ex av min romandebut Sinnesro.

Boken har funnits att förhandsbeställa från mitt förlag A&J Books ett tag och boken börjar skickas ut imorgon. Otroligt pirrigt! Fram till den 1 maj är det exklusiv beställning från förlaget som gäller, sedan blir Sinnesro allmänt tillgänglig.

Vill ni följa mig som författare och veta mera om boken finns jag här!

Ikväll har familjen firat bokbebisen, officiell släppefest kommer!🙂

20130417-201224.jpg

20130417-201254.jpg

20130417-201322.jpg
Jag fick Efva Attlings fina armband Memento Vivere i present av familjen. Passar ihop med både bokens huvudperson och mig, jag älskar hennes smycken!

3 svar to “Boken är här!”

  1. Snorkkis april 19, 2013 den 4:21 e m #

    Vad kul! Vilket jobb som finns inbundet där – Grattis! (Och en helt annan sak – du verkar vara en Houdini-människa. Hur är plaggen i storlek? Normala? Ärmlängden normal?)

    • Em april 23, 2013 den 8:53 f m #

      Tack🙂

      Åh yes, jag älskar mina Houdini-plagg! I mitt tycke stämmer storlekarna fint. Ärmlängden möjligen åt det långa hållet, men det är nja på den – utgår från power houdin och den har ju tummhål… Vad är du ute efter för plagg?

      • Snorkkis april 23, 2013 den 4:50 e m #

        Slog till redan och beställde en power houdini som är vindtät så man kan ha den också som ytterplagg. Myser in den som bäst🙂

Kommentera

