Det är vår

15 Apr

20130415-175403.jpg

Efter att ha varit väldigt lite sjuk (ska spekulera kring det vid tillfälle) tycker jag mest att jag är väldigt mycket krasslig. För tillfället är jag förkyld på ett ytterst ocharmigt sätt… Dagen har varit prepp med kollegan, böcker, slagsmål med datorn och häng med hundar och kids. Tyvärr har min aptit gone missing igen, och det är så himla tradigt.

Inte mycket träning nu, men min tid kommer. Som coachen säger – Var Sak Har Sin Tid (idag gör det mig mest sur, men det skyller vi på sömnbrist…).

2 svar to “Det är vår”

  1. Snorkkis april 15, 2013 den 6:07 e m #

    Ja var sak har sin tid. Och sömnbrist är ingen hit – kanske en liten del kan fixas genom att åtgärda det?

    • Em april 16, 2013 den 7:19 f m #

      Sömnbristen just nu pga sån brutal nästäppa och liksom spänningskänsla i huvudet om jag ligger/halvligger ner och tillika ett ljuvligt svid i lungorna… Annars är jag noga med såväl nattsömn som tupplurar 🙂 Förkylning be gone! Hur går det med fogarna?

Kommentera

