BBC mamma

21 Mar

Sitter och pysslar med mitt schema lite. Alla träningsvänner planerar lopp och läger och galna upptåg, och jag ska liksom inte springa några lopp och de flesta läger etc är inte en bra idé för mig just nu. Så gissa om jag blev glad för ett tag sen, när jag fick nys om BBC mamma! Här om helgen gick ju Fazer BBC av stapeln och mitt flöde har svämmat över av glada rapporter och underbara bilder. Nu kör alltså Träningsevent (där ena hälften är fina Uppochhoppa-Sofia, bara det är en kvalitetsstämpel som heter duga!) ett träningsevent som är riktat mot gravida och mammor i största allmänhet. Den 27 april är det dags på Sats Hötorget i Stockholm (så jag får en vårhelg i Stockholm dessutom, blir jag ju inte ledsen av – om bara våren har fattat att det är VÅR tills dess… ) och dagen blir blandat träning och föreläsningar.

Hoppas så att schemat tillåter en tripp upp, jag tror att det blir superkul och bra! Bara kolla på schemat! Nån som hänger på?

 

Kommentera

