Yogagrejer på min önskelista

14 Mar

Fick mejl om nya grejer från Prana. Jag gillar Prana, liksom tex Patagonia och Houdini tycks de jobba hårt för att minska sin miljöbelastning och mängden grejer i sina plagg som inte är bra för bäraren. Dessutom är plaggen snygga och de få jag har har hållit fint i tvätt och användning. På min önskelista dyker bland annat följande upp (och så får vi hoppas att maken läser bloggen, får väl lämna datorn uppe på rätt sida… ):

 

yogaha1yogaha2

Och attan att jag inte tänkte på i NYC…

 

2 svar to “Yogagrejer på min önskelista”

  1. Anna (orka mera) mars 14, 2013 den 4:56 e m #

    Fiiint! Hoppas min man läser din blogg och fattar att jag också vill ha🙂

    • Em mars 14, 2013 den 6:46 e m #

      Hm. Har ju F på facebook, skulle ju kunna råka länka om och tagga…😉

Kommentera

