Träning veckan 10 och 11

13 Mar

Jahupp, av den varan har det inte blivit mycket. Lite styrka på rummet och sedvanlig yoga, men inget annat. New York, Clicker Expo och en förkylning håller mig på mattan. Väldigt skönt att vara hemma och få tillbaka mina vanliga promenadvanor (går lätt dryga milen varje dag), men ser så klart fram emot att sluta snora och kunna träna mera som vanligt. Är extra rädd om mig själv som gravid, med de kvarvarande snuvrester jag har nu när halsontet har lagt sig hade jag förmodligen tränat annars. Men mitt immunförsvar är ju sänkt ändå påstås det, och jag vill inte dra på mig mera elände utan väntar snällt. Dessutom ska jag iväg och föreläsa om TAGteach i Bergen hela helgen, så några större roligheter på träningsfronten hade det ändå inte blivit i helgen heller.

Nästa vecka vill jag till mitt Friskis igen, spinning hade varit galet skönt. Och så har jag ju min nya långpassvariant med stavarna. Och jag vill in på gymmet igen!

 

bildSlänger in lite sommarkänsla här tror jag bestämt. Det vill jag också ha. Eller ja, jag nöjer mig med vår. Men kan vi sluta med urtidskylan already?

Kommentera

