ClickerExpo 2014

11 Mar

Så var Clicker Expo över för den här gången och jag måste säga hej då till alla kollegorna. De allra flesta ser jag inte förrän i januari nästa år. 2014 hålls Expo i Long Beach, Ca, i januari och Norfolk, Va, i mars, så jag ser fram emot sol i januari och ett ställe jag aldrig har varit på i mars. Och så klart fram emot massor med inspiration och intressanta möten!

Nu ska jag slänga ner det sista i väskan och bege mig till JFK för att påbörja långflygning mot London och sen Köpenhamn. Jag har Gunilla Bergenstens senaste bok  i väskan (Att älska varandra i längden och på bredden), intressanta poddar i iPhonen, sömnmasken beredd och förhoppningsvis någon bra film att roa mig med på vägen. Eva och jag har dessutom som alltid massor att prata om. Hem och pussa på barn, make och hundar! Hoppas skaka min lilla förkylning och kunna träna snart igen också.

Kommentera

