Bra instruktörer och too much skump for my bump

2 Mar

Idag har jag roat mig med fuego på Friskis Johanneslust, mitt ”hemma-Friskis”. Fuego är egentligen inte min pryl riktigt, jag trivs med min löpning och min cykling och mitt allt annat, men nu när jag inte känner att jag vill springa som tidigare försöker jag helt enkelt shake up min rutin med lite allt möjligt. Och det är förmodligen himla nyttigt för mig, för det är självaste sören vad okoordinerad jag är nuförtiden – mina dagar som aerobicshoppa är bevisligen långt borta…

Och vilket roligt pass! Det hänger på instruktören sånt här. Jag har varit på fuego nån gång tidigare, då för Cissi E och idag gick jag för Paulina S. De är båda två strålande bra – tydliga, roliga, med ett härligt tryck och en härlig känsla. Att få mig att känna mig så hemma och ha så roligt i den här typen av klass, att få alla att se så glada och med ut, det är banne mig riktigt bra gjort!

Fuego och preggo-Em är annars en sådär match, faktiskt. Min koordinationsförmåga är som sagt inte precis min främsta egenskap, och eftersom jag stört-koncentrerar mig är jag helt enkelt inte kvick i huvudet nog att modifiera eller låta bli saker. Jag kände mig en smula instabil i bäckenet vid snabba och stora rörelser i sidled (tänk lite utfallslikt) och för mycket studsande ska vi bara inte prata om.

lör1

Älskar mitt gula linne från Lululemon! Mina favorittights från Salomon förpassas dock till lådan med träningskläder som inte används, de klämmer på magen…

lör2

2 svar to “Bra instruktörer och too much skump for my bump”

  1. Jonna mars 2, 2013 den 8:04 e m #

    HEy, vill bara säga grattis till den kommande! va kul
    /Jonna

  2. Anna (orka mera) mars 2, 2013 den 9:04 e m #

    Fina fina linne!

Kommentera

