Birthday interrupted

6 Nov

Det är ju min födelsedag idag, därav flaggdagen🙂 Imorgon bär det dock av till Finland på tjänsteresa, så jag har skjutit upp mitt firande. Har ju bestämt att födelsedagar förtjänas att firas i en vecka, så på fredag kväll drar jag igång det här årets variant av Birthday week feat Em.

(Lite firande blev det ändå idag. Familjen i morse, på en spinningsadel vid lunch och middag på fina Tusen & 2 med syster nu på kvällen. Fick dessutom ljuvlig present av syster – tavlan Age is just a number från hennes utställning Dagens tavla feat Mig. Wicked awesome!)

2 svar to “Birthday interrupted”

  1. propiraya november 6, 2012 den 9:52 e m #

    Du är välkommen till EMs lya –> http://emslya.wordpress.com/
    så skall jag baka världens godaste blåbärspaj till dig =) (om jag bara kan hitta receptet…) kram!

    • Em november 9, 2012 den 4:51 e m #

      Gilla mycket!🙂

Kommentera

