Veckan som gick…

26 Okt

… blev det inte mycket bloggat, nej. Men det har rullat på fint på träningsfronten! Nu när jag får in fyra km transportlöpning med Mumriken t/r förskola de allra flesta dagar, så blir det ju alltid sprunget nåt (jag får väl hänga på Saras streakträning!). Körde överkroppsstyrka i början av veckan (kryss i taket…) och var med på föreningens intervallträning i onsdags, så VTUD har varit med den här veckan. Det var länge sen, det var  lopp som låg att jag hade svårt att vara med på träningen och sen roade jag mig ju med att vara sjuk. Men i onsdags rullade jag ner till Ribban och körde löpskolning och korta intervaller (2 min x 6 med 1 min ståvila, 1 min x 6 med 1 min ståvila). Min rumpa sitter där den ska idag och mina ben vill inte riktigt nå ner till marken… Hurra för träningsvärk!

Har också kommit tillbaka till en väldigt fin yogarutin och yogar varje morgon. Det är så galet skönt att jag inte fattar varför jag nånsin trillade ur den rutinen!

Idag och imorgon blir det bara yoga och promenader. På söndag tassar jag 12 km terräng på Yddingeloppet och ser framemot backar, sol och vackra färger.

Ett svar to “Veckan som gick…”

  1. Anna (orka mera) oktober 26, 2012 den 12:33 e m #

    Morgonyoga är den bästa rutin som finns! Snart ska jag hoppa på den också!!!

Kommentera

