Kroppen säger hoppa – jag säger hur högt?

2 Okt

Lidingö 15 gick fint och Halvklassikern är som sagt i hamn. Jag har dock haft en rätt svår helg. I torsdags klev jag och en vän mitt in i ett knivdrama och under loppet i lördags kollapsade en löpare precis framför mig, och jag tror inte att han klarade sig. Har lite svårt att hamna på rätt köl igen. Försöker vara väldigt snäll mot mig själv, och det enda jag ville idag var sova så det har jag gjort…

4 svar to “Kroppen säger hoppa – jag säger hur högt?”

  1. Anna (orka mera) oktober 2, 2012 den 1:30 e m #

    Usch vad jobbigt! Ta hand om dig!

  2. fensefian oktober 2, 2012 den 2:30 e m #

    Obehagligt!!😦 Bra gjort att lyssna extra på dig själv nu. kram!

  3. Snorkkis oktober 2, 2012 den 4:38 e m #

    Ja så obehagligt. Låt det ta sin tid och ta hjälp av proffs som vet hur man hanterar sådana saker.

  4. Em oktober 3, 2012 den 8:18 f m #

    Tack för omtanken, alla. Kram på er.

Kommentera

