Flow

7 Jun

I morse hade jag en ljuvlig hundträningsstund med bästa träningskompisen Åsa. På eftermiddagen slängde jag käft på mejl med bästa vännen och kollegan Eva. På kvällen höll jag kurs med ett gäng glada kursare som ger mig möjligheten att tänka, fundera, förklara, lära mig och följa deras utveckling och tänk.

Nu är det sen kväll men Malmö-kvällen är ljum, ljuvlig, full av fågelsång och vacker. Jag slinker i vibramsen och tar med vän och älskade Scout ut i skogen och springer trail.

Flow.

20120607-211232.jpg

20120607-211440.jpg

Kommentera

