Prepp…

1 Jun

Det preppas åt höger och vänster för tillfället i min facebook- och twitterfeed – mest inför Stockholm marathon. Jag preppar och pusslar mest inför Halvvättern nästa helg, och försöker styra upp min träning fram till den 14 juni när jag åker till Verona för att jobba och sen ha lite semester. Kommer inte hem förrän det är dax att vila inför Båstad marathon den 30 juni, så jag behöver få till alla mina långpass, de sista intervallpassen, testa alla produkter, etc innan jag åker – tänker absolut springa när jag är i Italien, men mera sightseeing och hålla igång benen än nåt tvärfokuserat.

Idag står det yoga på schemat och jag har redan umgåtts med min matta i två kortare serier. Superskönt! Har också varit en sväng om stora Stadium ute på Svågertorp och köpt en tunn cykeljacka (Soc), handskar (Scott) och ett par Enervit produkter  (ska se vad magen säger om Enervit, det är det som serveras under Vättern).

Ett svar to “Prepp…”

  1. propiraya juni 2, 2012 den 6:31 f m #

    Oj vad jag känner att jag bör börja preppa, men… det får bli snart/sedan… men inte för sent. Handskar måste man ju ha, och så en sådan där ryggsäck… hmm …

Kommentera

