Fiffa min hoj

16 Maj

Har haft ett par hektiska dagar, och hållit mig på min yogamatta i träningsväg. Men idag blev Conny med nytt styre så lite cykel blev det allt. Det nya styret är smalare och böjt lite annorlunda för att passa mig.

20120516-162324.jpg

Långhelgen kommer att ägnas åt cykel, långpass löpning, funktionell styrka och hittepå med kidsen. Och ett nytt program som jag testar, mer om det när jag är igång!

2 svar to “Fiffa min hoj”

  1. Anna (orka mera) maj 16, 2012 den 8:40 e m #

    Låter som en härlig helg!!! Ha det bäst🙂

    • Em maj 17, 2012 den 7:02 f m #

      Hoppas vädergudarna är med mig🙂 Ha en fin helg!

Kommentera

