AIM Challenge!

14 Maj

Nu är det klart! Eva-Marie och jag är anmälda till AIM Challenge i Lindvallen! Team Deliriously Happy! ska ha så himla roligt! Vi bestämde oss äntligen förra veckan och nu är vi anmälda!

Vi har varit så sugna, det verkar så GALET roligt, och efter att ha pratat med Sofy (läs race report här!) förra veckan är jag inte mindre glad och pirrig. Hurra!

4 svar to “AIM Challenge!”

  1. propiraya maj 14, 2012 den 11:29 f m #

    Nu vart jag ju ÄNNU mer pepp!! Shit, det… nä nu tokrusar det i huvudet på mig… *andas* skall bli sjukt roligt! Vi kommer vara döda i mål😀

    • Em maj 16, 2012 den 2:58 e m #

      Jag vet! Tihi, vad månde det bliva!

  2. Malin maj 14, 2012 den 8:44 e m #

    ååh, det där verkar sjukt roligt! Måste försöka klämmas in… nåt år…!😀

    • Em maj 16, 2012 den 2:58 e m #

      Eva-Marie och jag är pepp så vi spricker🙂 Blir så klart rapport i bloggarna i samband med!

Kommentera

