Morgonlöpning

22 Apr

Vaknade av mig själv alldeles på tok för tidigt med tanke på att vi har barnvakt och kunde sova åtminstone halv-länge. Åt en första frukost eftersom jag visste att Anders ville gärna ha sällskap på en runda, och när han hade vaknat hängde Scout och jag med på 12 km sightseeing i ett regnigt Malmö. VLL för hela slanten, mycket nöjd med mig själv.

Åt en andra frukost (kokospannkaka, hurra! :)) framför London Marathon som visas på Eurosport. Jag saknar London, det var längesen jag var där!

Kommentera

