Lunchtrail

13 Apr

20120413-122755.jpg

20120413-122853.jpg

Vitsippor, stigar, fågelkvitter, Scout och jag. Världen är precis som den ska vara.

2 svar to “Lunchtrail”

  1. Anna, Faquera & Axxa april 18, 2012 den 12:56 e m #

    Hej!
    Jag undrar var du köpt Scouts sele och även kopplet?
    Jag har precis börjat försöka jogga med hundarna och har blivit rekommenderad att köpa den varianten av sele och koppel.
    Hälsningar
    Anna

    • Em april 18, 2012 den 6:32 e m #

      Hej Anna! Vad kul att du börjat springa med dina hundar!🙂 Scouts sele är köpt i en vanlig djuraffär (tror att kedjan hette Arken), och den är helt ok men verkligen inget underverk. Kopplet däremot älskar jag! Det kommer från Ruffwear och jag har fått det från Canis, http://www.canis.se Lycka till, ha det så kul!

Kommentera

