Nytt 30-dagars val

5 Mar

Jag gillar att fundera… Så under de närmaste 30 dagarna tänker jag lyssna på Tankar för dagen från P1 varje morgon. Kanske när jag cyklar hemåt efter lämning på förskola, kanske när jag går morgonprom med hundarna. Jag gillar tanken på att börja dagen med att reflektera över något som någon annan går och funderar på.

 

4 svar to “Nytt 30-dagars val”

  1. propirayaEM mars 5, 2012 den 9:17 f m #

    Grattis igen till väl utförda prestationer! och Lycka til detta år!

    Och vilken bra 30-dagars idé! Jag har ärligt inte gjort ngn ny sedan den sista (idag är jag lcyklig därför att…). Är lite tom på idéer på just det planet – saker som bara tar en stund, som jag orkar genomföra. Lyssnade på dagens funderingar. Den var bra.

    Du har bra 30-dagars idéer!

    kram 🙂

    • Em mars 6, 2012 den 9:18 f m #

      Har inte heller haft någon tydligt formulerad efter tacksamhetsdagboken (som för övrigt fortfarande lever :)), men det här kändes fint!

      Tack för grattis och det är klart att det här blir ett fint år! Vi måste springa hundlopp ihop!

  2. Träningsglädje mars 5, 2012 den 9:25 f m #

    🙂 jag gillar också tankar för dagen, ofta tänkvärt!

    • Em mars 6, 2012 den 9:18 f m #

      Tror jag håller på att bli en P1-typ… 🙂

Kommentera

