På’t igen

27 Feb

Sitter på Mora busstation med Lotta. Skidorna är inlämnade för vallning igen ( enbart fäste denna gång) och skavsårsplåster är inhandlade. Jag hoppas på start imorgon, men det är långt ifrån säkert. Var inte beredd att kasta in handduken än dock, så om inte annat får jag bara hämta mina skidor i Oxberg imorgon.

Förhoppningen just nu är att känna mig ok för start imorgon och sen ta det kontroll för kontroll (första vätskestationen i Vasslan inräknad).

Jag tänker så klart inte riskera varken hälsena eller mitt allmänna hälsotillstånd, kroppen är sliten efter influensan och jag vet om det.

Så imorgon är en annan dag och så länge hoppas jag och förbereder mig!

20120227-163409.jpg

Kommentera

