Tjejvasan – kortversionen

25 Feb

Den väldigt korta versionen eftersom jag har usel uppkoppling. Tjejvasan är i hamn och därmed min Tjejklassiker!

7 svar to “Tjejvasan – kortversionen”

  1. EM februari 25, 2012 den 6:54 e m #

    Som sagt, du är bäst!! En inspirationskälla! Längtar till den längre versionen 🙂

  2. Träningen och livet februari 25, 2012 den 8:34 e m #

    Bra jobbat!

  3. Anna (orka mera) februari 26, 2012 den 8:11 f m #

    Haha, det var en kort version 🙂
    Grattis och bra jobbat! Se fram emot att läsa om ditt äventyr!

  4. Malin februari 26, 2012 den 3:26 e m #

    Bra jobbat!!

    Funkade det bra med midjeväska? Ska ge mig ut i halvvasan på tisdag och behöver alla tips och tricks kring val av utrustning och lämplig klädsel som jag kan få… Mer nervös för det än själva åkandet, haha!

    • Em februari 26, 2012 den 5:02 e m #

      Funkade jättebra med midjeväska! Tvekade också men märkte inte av alls. Både buff och mössa var bra, tog av mössan och drog upp buffen efter ett tag.

      Då ses vi på tis! 🙂

  5. Malin februari 26, 2012 den 3:31 e m #

    Asch, fick ju svar på mina funderingar nyss i långversionen…

    Håller verkligen tummar och tår för att det blir mindre sönderkört på tisdag!

    • Em februari 26, 2012 den 5:05 e m #

      Ja verkligen! Det är ju bara ett hälften så stort startfält och jag tror att folk kör på mer.

Kommentera

