Vasaprepp 1

21 Feb

Jag ägnar fortfarande min uppladdning inför Tjejvasan och Halvvasan med att vara sjuk. Inga pulshöjande aktiviteter här inte, bara hundpromenader och lite mjuk yoga.

Igår var svepte maken iväg mig till stora Stadium ute vid Svågertorp – trots att det är typ ett år sedan de öppnade har jag inte varit där. Det var stort! De hade varumärken som jag normalt inte förknippar med Stadium (typ Houdini) och en himlans massa grejer. Jag satte skygglappar på mig, för nu var det prylar jag behöver inför vasorna som gällde, inte annat… Och jag ska dessutom till USA igen om en månad, så löparprylarna får lugna sig lite!

Jag fryser lätt om händerna och maken såg till att jag fick ett par vantar som ett komplement till mina handskar.

Köpte även en midjeväska (och trängde bort tankar på att det vore fint om jag hade hunnit åka med innan…). Tänker dock förmodligen kränga bort den gigantiska flaskan som finns i den – jag dricker väl vid vätskekontrollerna, alternativt fixar en annan liten tät flaska, och det jag vill ha med mig är nog snarare min eviga mandelmassa, kanske ett tunt mellanlager, extra vantar.

Så t- 3 dagar till avfärd! (Och både Lotta och jag är sjuka. Borde börja kalla oss Pannbensmorsorna.)

Kommentera

