Så passande!

17 Feb

Så passande!

Jag tänker bli feberfri och sen tänker jag gå hundpromenader. Lite beroende på när detta inträffar, så får vi väl se sen. Jag har bra koll på min vilopuls, så den tänker jag hålla ett öga på så fort febern lagt sig. Känner mig inte stressad egentligen, bestämmer mig för att sista veckan innan lopp är som sista dagen innan tenta. Det som finns, det finns. Det som inte finns, det finns inte, och allt blir bara värre av att försöka tvinga dit det, men det brukar gå vägen fint ändå!

Tåget mot Tjejvasan och Halvvasan går på fredag morgon.

Ett svar to “Så passande!”

  1. Petra Axlund Stegman februari 17, 2012 den 1:45 e m #

    Nu har jag lagt ut ett inlägg om yoga och skador. Först ut är axlar. http://innerstrengthblog.com/

Kommentera

