Rapport från sjuklägret…

17 Feb

Ont i halsen och min vanliga signatur-aphöga feber. Nåväl, bästa Katarina säger att feber är bra, att jag blir av med eländet fortare. Stämmer förmodligen, för jag brukar inte vara sjuk så länge. Affirmerar på den, och hoppas på att må mycket bättre imorgon!

Ägnar mig åt att titta på sändningar från Vinterstudion och vasaveckan på svtplay, tex Jens Linds dokumentär från en tjejvasa.  Laddar pannbenet. För tanken var ju att min kondition skulle skyla över min väldigt bristande teknik. Lite trist att ligga här nu då, men tänker om och laddar om. Pannbenet mår prima, det har jag bestämt.

2 svar to “Rapport från sjuklägret…”

  1. fensefian februari 17, 2012 den 12:15 e m #

    Hurra för pannben! och för mental träning!!

    Kör frisk-dans åt dig på håll… kram

    • Em februari 17, 2012 den 3:33 e m #

      Tack! Var längesen jag var så här platt…

Kommentera

