Onwards and upwards

15 Jan

Nu får jag ha deppat färdigt. Hade episkt hög feber i fredags, men sen försvann den. Kvarstående deppighet är min nuvarande diagnos, och den får det vara nog med nu. Jag träffar min vän om en dryg vecka, så det är ju bra. Och skidorna får väl lösa sig. Har en eventuell dejt på rullor nästa helg!

Har ägnat helgen åt att ligga på sofflocket (jag älskar min soffa), och patetiskt nog dragit på mig mina nyinköpta skidstrumpor när jag gått promenader med hundarna… Har glott på längdåkningsfilmer på YouTube, fixat så mycket jag har orkat med grejer inför Clicker Expo, hängt med kidsen och pysslat med hundarna. Maken fick packa upp skidorna, för det var för deppigt…

Men nu är det söndagkväll och snart ny vecka, och jag mår ok!

4 svar to “Onwards and upwards”

  1. Petra Axlund Stegman januari 16, 2012 den 12:11 e m #

    Ibland behöver man tid på sofflocket och bara deppa lite. Skönt att du mår bättre nu.

    • Em januari 16, 2012 den 6:44 e m #

      🙂 Ja, man får tycka synd om sig själv en stund ibland. Men det är rätt bra att tidsbestämma den stunden, för det är ju galet tråkigt egentligen… Ser framemot USA-tripp nästa vecka, bara ledsamt att jag inte är i närheten av din studio!

  2. propiraya januari 16, 2012 den 3:55 e m #

    Du är bäst! oavsett 🙂 och skidstrumpor är fö skönt att ha på sig.

    • Em januari 16, 2012 den 6:44 e m #

      Tack fina! Och ja, sköna! Egentligen för alpinåkning, det är höga tunna kompressionsvarianter.

Kommentera

