Frukostalternativ

9 Jan

Efter att ha trillat av vagnen har till och med min älskade kokospannkaka gått trögt. Min alternativa frukost för tillfället ser ut så här:

Det är yoghurt (naturell, eko, 4,5%), typ 1 dec blåbär och sedan man tager vad man haver av nötter och frön. Idag blev det valnötter, mandlar, sesamfrön och pumpafrön. Jag plockar dessutom i mig ett kokt ägg.  Till detta en oljeshot (linfröolja), och som vanligt generöst med te.

2 svar to “Frukostalternativ”

  1. Lone januari 9, 2012 den 10:10 f m #

    Omtrent som min frokost i dag det 🙂 Hadde multebær i stedenfor blåbær, men ellers likt.

    • Em januari 10, 2012 den 3:01 e m #

      Supergott!

Kommentera

