Hurra!

6 Jan

Vaknar till klarblå himmel och sol. Går upp, kör en bunte solhälsningar och kramar lite på hundarna och barnen. Går en liten promenad med hundarna och lämnar sen My med en kong med mat och leverpastej och tar Scout med mig på 6 km morgonlöpning.

5 svar to “Hurra!”

  1. EM januari 6, 2012 den 11:30 f m #

    Jag är i stort behov av yogatips – nybörjarprogram. Kanske film på när du gör ett? 🙂

    • Em januari 7, 2012 den 9:54 f m #

      Åh fina, kolla med Petra ”sportyspice”. Eller prova en klass på Yogayama? Eller kolla in vilka filmer som finns på närmsta bibliotek, jag vet att Karin Björkegren Jones har gett ut filmer. Film på mig… händer nog inte just nu…

  2. Petra Axlund Stegman januari 6, 2012 den 4:06 e m #

    Härligt!

  3. Sofy januari 7, 2012 den 6:38 f m #

    Härligt härligt underbart! Bra energi in på morhonkvisten!

  4. Em januari 7, 2012 den 9:55 f m #

    Petra och Sofy, det var oerhört fint, och bär mig genom den här något mindre fina dagen 🙂 För även om gråväder har sin charm känner jag alltid energin välla in när det är blå himmel!

Kommentera

