Lockrop…

4 Jan

När hundarna och jag gick lunchrunda haglade det så att Scout skrek… Efterdyningar av Emil i kombination med projektilhagel var så där behagligt, det får erkännas. Och idag kunde jag inte gå in för spinning som jag gjorde igår, så idag var det intervaller. Fyrahundringar med upp- och nedjogg. Mitt pannben kommer att bli så tjockt att jag inte kan ha mössa längre…

Och intervaller sprang jag, tjohej. Och JA, det var skönt, mycket skönare än vad jag kunde föreställa mig innan. Kan jag kanske komma ihåg det till nästa gång det är sånt här väder (typ i övermorgon då)? Hundarna valde dock sängen…

Lockrop: Kom och myyyyyyys med oss istället!

2 svar to “Lockrop…”

  1. Anna (orka mera) januari 5, 2012 den 1:40 e m #

    Bra jobbat i regnet. Rusk-rundorna har en tendens att bli de allra bästa och skönaste. Men det är det så väldans svårt att komma ihåg… alltid samma ågren innan!

    • Em januari 6, 2012 den 10:39 f m #

      Fattar inte varför man ska ha sånt teflonminne för… 🙂

Kommentera

