Snö!

3 Jan

Nästa vecka drar jag till Trondheim ett par dagar för att få hjälp med skidåkningen av min kompis Cecilie. Hon är inte bara uppvuxen på skidor, hon är också en grym klickertränare och tagteach-lärare. Det är nog tur det! 🙂

Cecilies utsikt just nu. Min utsikt just nu är ösregn och ny storm på ingång. Trondheim here I come! Och så kan jag kanske få släppa smeknamnet Fasorna sen…

6 svar to “Snö!”

  1. Millie, VIKTiga bloggen januari 3, 2012 den 2:19 e m #

    Jag vill också lära mig att åka skidor 🙂 Lycka till & gott nytt år i efterskott!

    • Em januari 3, 2012 den 7:10 e m #

      Jag ska rapportera så gott jag kan 🙂 Och tack för lyckönskningar och gott nytt år tillbaka!

  2. Snorkkis januari 3, 2012 den 7:04 e m #

    Ser väldigt fint och lockande ut. Akta dig för skalven bara!

    • Em januari 3, 2012 den 7:08 e m #

      Det ska enligt utsago inte vara där jag ska vara… Så det hoppas jag lyckas akta mig för!

  3. Cecilia januari 3, 2012 den 7:25 e m #

    Fy vad avundsjuk jag blir 😦 Vill också åka skidor!

    • Em januari 4, 2012 den 10:08 f m #

      jag verkligen MÅSTE åka skidor… Alla skakar lite besvärat och medlidsamt på huvudet och säger tjejvasan? Halvvasan? och du har aldrig åkt skidor säger du?

Kommentera

