Årets första dag

1 Jan

Nyårsafton tillbringades här hemma med goda vänner, fantastisk mat, många skratt, härliga diskussioner, gitarr/piano/sång. Vädret var fantastiskt och innan firandet drog igång var jag ute på rullskidorna. Sen gick vi ut och kastade frisbeegolf en liten stund och passade på att lufta barn och hundar.

Idag har vi inte gjort många knop. Eldat i kaminen, diskuterat en massa, kollat på film, promenerat hundar. Jag valde att köra lite styrka här hemma och ikväll blir det yoga – tillbaka på yoga varje dag nu. Året ska ju börjas som det ämnar fortsättas!

Jag gillar januari, precis som jag gillar starten av höstterminen. Det är nya färgpennor och block liksom. Jag har lånat bra idéer från lite olika håll: Från Petra lånar jag idéen med drömmar för året och från Sofie lånar jag idéen med en mindmap över mitt liv. 2012 är ett spännande år för hurricane Em!

Kommentera

