Nu är det (h)jul igen…

26 Dec

Idag blir det bara hjul, i lite olika storlekar.

Först vädrade jag Conny med en liten tur till Lomma dit vi skulle för att fira världens bästa Robban på födelsedagen, familjen tog bilen. Det är bara knappt 12 km dit så det var ju bara en kort cykeltur, men himla nice ändå! Kände mig cykelrostig, för när man ska ut ur Malmö och in i Lomma är där många ställen där man kan behöva stanna och det klickades i och ur för glatta livet… Den fina sträckan längs havet bjöd på hyfsad sidvind, men det var faktiskt rätt ljuvligt. Ska det vara ”vinter” på det här viset får jag väl roa mig på Conny också!

Jag avgudar Conny. Saknar fortfarande Frida Meridas bromsar uppe på styret, dock.

Lite senare ikväll ger jag mig ut på en kort tur på rullskidorna, fortsatt teknikfix. Varje dag var ju planen!

Kommentera

