Så vad är min bikramchallenge?

13 Dec

Ja, vad är min bikramchallenge egentligen? Sara frågade och jag kom på att jag inte sagt.

Nåväl, först tänkte jag köra en klassisk 30 dagars-bikramchallenge, alltså ett bikrampass om dagen. Men jag vill inte lägga ner den tiden på helgerna och vill inte gå upp så tidigt att det inte tar helgtid från familj och sånt, så jag kokade ihop min egen challenge.

Ett bikrampass varje vardag i en månad (alltså till den 12 januari). 

Med lite egen definition av vad som är vardag, där kring juldagarna. Julafton och nyårsafton är inte vardagar till exempel. Det här blir en utmaning för mig, för kidsen ska ju ha jullov. Men eftersom min 50challenge har gått väldigt enkelt (än så länge) och det enligt den egentligen är typ nyår på måndag eller så, ville jag hitta på nåt nytt!

Any takers?

Kommentera

