Bikramchallenge – dag 2

13 Dec

Galet gott direkt efteråt!

Dag 2. Hej träningsvärk, dig har jag inte lyckats hänga med på bra länge!

Nice att kliva in på Bali idag, stormen Berits kusin eller nåt härjar ute och regnet öser ner. Nåt annat som öste idag var svetten. Av mig. Den som sa att kvinnor inte svettas, they merely glow , har inte sett mig på ett bikrampass och idag var det dessutom som om kroppen kom ihåg att här kan man ju ösa på. När jag vände mig om för att gå in i savasana när vi höll på i den liggande serien sa det seriöst plask 🙂  Fortsättningen på they merely glow- citatet är ”Well, I glow buckets!” och det stämmer verkligen på mig…

4 svar to “Bikramchallenge – dag 2”

  1. Träningsglädje december 13, 2011 den 2:10 e m #

    hello! vad är det för challenge du har?

    • Em december 13, 2011 den 7:45 e m #

      Fick bli ett eget litet inlägg det – men bikram varje vardag fram till den 12 januari…

  2. Anna (orka mera) december 13, 2011 den 3:27 e m #

    Hoppas komma loss och kunna följa med dig framöver. I det här vädret måste det vara helt underbart att fly till Bali en stund 🙂

    • Em december 13, 2011 den 7:45 e m #

      Kl 07 imorgon vännen min, då står jag på mattan igen…

Kommentera

