Bakåt framför brasan och ett par böcker

6 Dec

Komaläge. Skulle det blivit nåt styrketränat idag hade det fått ske i morse… Så istället körde jag YogaTodays gratisklass som fokuserade på bakåtböjningar.Rullade ut min matta på mattan framför braskaminen och tände lite ljus. Himla skönt!

Så var det bokdax. Jag har precis läst färdigt Katarina von Bredows Flyga högt  som jag tyckte mycket om. Jag gillar hennes språk, hennes sätt att bygga karaktärer och drivet i hennes berättelser. Nej, det var inget nytt, men ändå. Nu läser jag Steve Ross Happy Yoga – 7 skäl till att släppa taget , Lucy Dillons Lost Dogs and Lonely Hearts samt en bok om tantra. Tidningshögen innehåller Filter, Canis och Modern psykologi. Och så fortsätter jag med mina TED-talks varje dag! Det faktiskt hur kul som helst; jag lär mig massor, jag upptäcker nya spännande vinklar, jag upptäcker nya spännande talare och författare. När mina 30 dagar är slut och jag ska börja med en ny grej tänker jag definitivt hålla kvar vid att titta på TED oftare än vad jag gjorde tidigare. Och jag håller på att skapa en lista med mina fem bästa efter de här trettio dagarna, så stay tuned!

Kommentera

