Planering inför vasorna

28 Nov

Stormen Berit kom och umgicks med oss med otrolig vigör igår och det ändrade alla mina planer för idag. Nåväl. Då blir det styrketräning, en massa jobb och kul med barn och hundar idag istället! Och Berit må ha varit otäck, men idag känns världen alldeles renskrubbad; himlen är blå och solen skiner. Väldigt fint efter allt det grå vi haft på sistone!

Har precis bokat vår tågresa från Malmö-Mora inför vasorna. Fina Lotta har fixat vårt boende, och vi reser upp på fredagen för att jag ska hinna få mina skidor vallade inför lördagens tjejvasa, äta ordentligt och sova. Jag kör tjejvasan på lördagen med Lotta som support och hangaround. Sen ska det då förhoppningsvis firas en avklarad Tjejklassiker samt en födelsedag, för Lotta fyller år! Vi har måndagen till allmänt slapp och få igång min kropp igen, och sen har vi kickoff för vår Halvklassiker med Halvvasan på tisdagen innan vi åker hem på onsdagen. Tjoho på den!

Blir ju nervös, glad och pirrig bara av att få en tidning i brevlådan…

2 svar to “Planering inför vasorna”

  1. It's not going so well november 28, 2011 den 9:36 f m #

    kära vän, du är i sanning en inspiration, jag har dig som målbild varje gång det känns jobbigt att kuta. ”skärp dig nu för h-e!” tänker jag, ”du slipper iallafall CYKLA, SIMMA och ÅKA SKIDOR :), du behöver bara SPRINGA som du ÄLSKAR”

    • Em november 28, 2011 den 7:38 e m #

      Oj, tack! 🙂 Du, cykla är kanonskoj. Simma kan nog bli (och vansbro var kul, det är det där crawlandet som gör mig lätt sinnesslö…) och skidor har jag stora förhoppningar på!

Kommentera

