Vinst!

23 Nov

Känns ju som om den här månaden kommer gå till historien som min mest vinstrika 🙂 Och det är udda -tro mig, jag brukar verkligen inte vinna slumpgrejer! Familjen kör med födelsedags-triss och jag vet inte riktigt hur många gånger jag vann 25 eller 50 spänn och ominvesterade dem i en ny lott i taget. Ingen storvinst, men dock! Och i helgen vann jag ett headset från Xperiathon för att jag twittrade en bild från min och Kajsas halvmara i Båstad. Paketet kom idag!

Fint headset från SonyEricsson! Jag är ju förvisso fröken iPhone, måste kolla kompabilitet. Annars vet jag en glad make; ibland kommer jultomten tidigt! 🙂

Kommentera

