Min egen yogastudio

21 Nov

Den stora fördelen med att målaren inte kom idag som utlovat är att jag fick min egen yogastudio!

Nackdelen är att hela vårt sovrum är utmöblerat i vardagsrummet, så där leker vi en evighetslek av ”inte-nudda-golv”, men jag är yogahög, så vem bryr sig. Namaste!

2 svar to “Min egen yogastudio”

  1. Snorkkis november 21, 2011 den 7:16 e m #

    Perfekt med yogastudio hemma. Vem behöver sovrum då?

  2. Anna (orka mera) november 21, 2011 den 8:18 e m #

    Värsta lyxen ju! Jag vill också ha yogastudio! Undrar om vi har plats för sängen i vardagsrummet…

Kommentera

