Kickoff inför vasorna!

15 Nov

Ikväll blev det gymmet, det var verkligen inte i förrgår! Hade tid med en instruktör för att lägga upp styrketräning inför vasorna. Mycket spännande! Mängden överkroppsträning som sker här är klart försumbar (minus yogan då, det är nog tur att jag har den…) – kollar man min funbeat och räknar på vad benen gör och vad överkroppen gör är det minst sagt ojämnt… Men nu kör vi!

Nu så – det ska inte hänga på styrkan att jag inte får ordning på tekniken på längdskidorna i alla fall!

Turkost linne och knallrosa vff bikila, man ska vara glad på gymmet 🙂 Det blir nog allt lite träningsvärk mellan skulderbladen imorgon…

Läs Saras tänkvärda blogg idag förresten! Jag lever ihop med små barn och kreativa hundar och måste dessutom själv pilla på allt som skaver det minsta lilla, så frågan ”varför?” är alltid högst närvarande här 🙂

2 svar to “Kickoff inför vasorna!”

  1. Träningsglädje november 15, 2011 den 8:28 e m #

    du är grymt stark – tror det kommer gå skitbra på dina vasor!! 🙂

    • Em november 16, 2011 den 11:06 f m #

      Hoppas kan man ju 🙂 Annars får du bogsera mig i mål på Tjejvasan…

Kommentera

