Återhämtningsjogg…

14 Nov

Tänkte mig en stilla återhämtningsjogg efter gårdagens långpass. Hundarna och jag drog ut i bokskogen, ja, Muppypuppy fick också följa med den här gången. Vibramsen på och blek sol, finfint!

Det var ju bara det där med stilla återhämtningsjogg, då då. Scout gör inte stillsamt och My gör inte jogg. Nåväl, jag joggade omkring lite och njöt av skogen och det fina vädret och hundarna var glada, lite var och en på sitt håll…

 The world is my oyster och jag tycker att vi gör allt. Nu. Bums. I 190, helst.

Jamen, sakta i backarna. Du och damp-hunden kan ju göra er grej, jag gör min. Mina regler, jag bestämmer. Gammal är äldst!

Kommentera

