Yoga Today

9 Nov

Jag gillar att yoga hemma och jag gillar att kunna yoga när jag reser. För det mesta kör jag ett eget-komponerat program med mycket inspiration från Jona och hennes bok, men ibland är det nice med lite input.

Jag har inga yoga-dvd’er utan använder Yoga Today. Man kan dels bli medlem där och ha löpande medlemsskap, köpa enskilda klasser eller köra deras free class of the week. Nackdelen med att enbart köra gratisklassen är att då får man helt gilla läget, både vad det gäller tema, ”yogasort”, lärare och skill-level. Är man betalande medlem eller köper klasser kan man välja i ett stort arkiv. Varje vecka tillkommer nya klasser och en gratis klass – gilla mycket!

Om ni vill testa Yoga Today lite kan ni gå in och nämna mig som ambassador, heter då Emlan, och ni ska då kunna få testa Yoga Today gratis i två veckor. Jag är inte sponsrad av Yoga Today på något sätt, men jag använder sajten och jag är reggad som ambassador.

Det finns också kortare yogaklasser att ladda ner från iTunes som poddar – http://itunes.apple.com/us/podcast/yoga-today/id290760262 Gillar dem mycket och det är nog faktiskt främst dem jag använder när jag reser och har dåligt med tid och inspiration!

Fast ikväll blir det yoga live med Jona, tillbaka från Indien. Blir säkert galet spännande!

3 svar to “Yoga Today”

  1. Petra Axlund Stegman november 9, 2011 den 12:47 e m #

    Ska kolla in. Själv kikar jag in på Yoga Downloads då och då. Deras 20 min klasser är helt gratis.

  2. Anna (orka mera) november 9, 2011 den 12:59 e m #

    Det måste jag kolla in! Behöver all inspiration jag kan få! Men idag blir det yoga på Gerdahallen för mig. Sen vill jag komma till dig och yoga i malmö någongång när det klaffar bättre med lunchen 🙂

  3. propiraya november 9, 2011 den 3:36 e m #

    Åh vad kul! jag har ju aldrig yogat, men nu i och med doktorerandet får vi två gratisklasser (power yoga) i veckan på fresacti som jag skall försöka få rutin och gå på. Det här känns ju också toppen! Skall bara bli frisk! (hur många ggr jag skrivit det sista veckan vet jag inte… trist mening)

Kommentera

